1. ÜLDSÄTTED
1.1. Käesolevad www.nailspa.ee/epood e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad Nailspa e-poest ostmisel internetiaadressilt www.nailspa.ee/epood. Kauba müüja on Tallnail OÜ (edaspidi: müüja), registrikood 11444674, asukohaga Poordi 3, Tallinn, 10156, telefon 53364914 ja e-kiri pood@nailspa.ee. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel www.nailspa.ee/epood vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://nailspa.ee/e-pood/et/muugitingimused/ .
Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.
1.3. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.
1.4. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.
2. TELLIMUSE ESITAMINE
2.1. Tellimusi saab e-poes esitada külalisena, sisse ei ole vaja logida.
2.2. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.
2.3. Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.
2.4. Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.
2.5. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile “Tagasi kaupmehe juurde”.
2.6. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.
2.7. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.
2.8. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab Müüja kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul.
2.9. Müüja aktsepteerib ainult Eesti klientide poolt esitatud tellimusi tarneaadressiga Eesti piires.
3. KAUBA HIND, MAKSEVÕIMALUSED
3.1. Kõik www.nailspa.ee/epood e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
3.2. Kliendil on võimalik tasuda kas eraisikuna või ettevõttena.
3.3. Klient tasub kauba ostmise korral kas ettemaksuna või lepingu olemasolu korral maksetähtajaga. Maksetähtajaga ostu sooritamise võimalus on lepingulistel klientidel kellel on Tallnail OÜ-ga sõlmitud ostu-müügi leping.
3.4. Maksetähtaja taotlemiseks tuleb võtta enne ostu sooritamist ühendust pood@nailspa.ee ja esitada maksetähtaja taotlus. Peale positiivset krediidikontrolli otsust lepitakse kokku personaalsed maksetingimused.
3.5. Tasumise valikud:
3.5.1. Ettemaksu arve alusel Tallnail OÜ pangakontole
3.5.2. Ostu-müügi lepingu olemasolu korral vastavalt maksetähtajale Tallnail OÜ pangakontole
3.5.3. Maksekeskus AS poolt vahendatavas turvalises keskkonnas pangalingiga. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
3.5.4. Eelneva kokkuleppe puhul, kaubale järgi tulles aadressile Poordi 3, Tallinn, 10156 kas sularahas või läbi makseterminali.
3.6. Juhul, kui Klient soovib kauba kohale toimetamist, lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu vastavalt hinnakirjale.
4. KAUBA KÄTTESAAMINE
4.1. Kaupa saab kätte NailSpa Salongist aadressil Poordi 3, Tallinn, 10156 (salongi tööaegadel, mis on näidatud www.nailspa.ee lehel) või SmartPOSTi pakiautomaadist. Üldjuhul komplekteeritakse ja lähetatakse laos olevad kaubad 2-3 tööpäeva jooksul peale tellimuse kinnitamist/ettemakse laekumist. Juhul kui kliendi poolt tellitud kaup ei ole laos, kinnitatakse täpne tarneaeg kliendiga eraldi üle ja selle mittesobivuse korral on võimalik kliendil tellimusest loobuda.
4.2. Klient täpsustab kauba kätte saamise viisi tellimuse esitamisel.
4.3. SmartPOST pakiautomaati kauba saatmine on tasuline. Tarne hind on näidatud tellimuse esitamise etapis.
4.4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
4.5. Kauba kontroll
4.5.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
4.5.2. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüjat.
4.5.3. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.
5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
5.1. Müüjal on õigus kasutada (sh töödelda) kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja ostude andmeid kooskõlas kehtivate õigusaktidega ulatuses, mis on vajalik kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Täpsemalt loe https://nailspa.ee/e-pood/et/privaatsuspoliitika/
6. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED
6.1. Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
6.2. Kauba tagastamiseks peab klient vabas vormis taganemisavalduse saatma pood@nailspa.ee. Taganemisavalduses tuleb ära näidata tellimuse number ja milliste toodete ostust soovitakse taganeda.
6.3. Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest aadressile NailSpa Salong, aadressil Poordi 3, Tallinn, 10156.
6.4. Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovib tagastada, saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Soovitame tagastada kaubad originaal-transpordipakendis.
6.5. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata. Kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil. Taganemisõigus 14 päeva jooksul ei kehti kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (sellised suletud pakendis asjad, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui suletud pakend on pärast kohaletoimetamist avatud, näiteks avatud kreemid, geelid, lakid, proovitud meigitooted, hügieenitooted jne). Tagastus aktsepteeritakse ainult koos eelnevalt aadressile pood@nailspa.ee saadetud vabas vormis taganemisavaldusega.
6.6. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. Juhul, kui klient tasus sularahas, siis tagastatakse summa sularahas.
6.7. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS
7.1. Pretensiooni esitamiseks palume pöörduda e-posti teel aadressile pood@nailspa.ee või NailSpa Sadama Salong, aadress Poordi 3, Tallinn, 10156. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
7.2. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
7.3. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
7.4. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbimiskeskkonna osakonda (Pronksi 12 Tallinn 10117, https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12 Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.