1. TELLIMUSE ESITAMINE
1.1. Tellimusi saab e-poes esitada külalisena, sisse ei ole vaja logida.
1.2. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.
1.3. Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.
1.4. Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.
1.5. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile “Tagasi kaupmehe juurde”.
1.6. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.
1.7. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.
1.8. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab Müüja kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul.
1.9. Müüja aktsepteerib ainult Eesti klientide poolt esitatud tellimusi tarneaadressiga Eesti piires.
2. KAUBA KÄTTESAAMINE
2.1. Kaupa saab kätte NailSpa Salongist aadressil Poordi 3, Tallinn, 10156 (salongi tööaegadel, mis on näidatud www.nailspa.ee lehel) või SmartPOSTi pakiautomaadist. Üldjuhul komplekteeritakse ja lähetatakse laos olevad kaubad 2-3 tööpäeva jooksul peale tellimuse kinnitamist/ettemakse laekumist. Juhul kui kliendi poolt tellitud kaup ei ole laos, kinnitatakse täpne tarneaeg kliendiga eraldi üle ja selle mittesobivuse korral on võimalik kliendil tellimusest loobuda.
2.2. Klient täpsustab kauba kätte saamise viisi tellimuse esitamisel.
2.3. SmartPOST pakiautomaati kauba saatmine on tasuline. Tarne hind on näidatud tellimuse esitamise etapis.
2.4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
2.5. Kauba kontroll
2.5.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
2.5.2. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüjat.
2.5.3. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.